Çarşamba, Temmuz 24, 2013

Saçma Ötesi Aratmalar ve Diğerleri

Döndüm dönmesine ama iyi sıyırdım netten uzakta. Neyse, bu sefer konu şu: Bazen gerçekten çok merak ediyorum, sen google amcaya bunu yazarsın da o neden karşına benim blogumu çıkarır kiVe buraya gelip de cevap alamayanlara yanıtlar...

Hakkında yorum yapmak istemediğim aratmalar
Not: Bu bölüm dışında yazım yanlışlarını ben düzelttim.

Birlikte saçmaladığım arkadaşlarım iyi
Cılkı bom bom şarkı sözü
Bir erkeğin burnu ne anlatır
Elma desem de kalbime uyup çık
Chou, kafam feci ağrıyor, ben yatıyorum
ispanya s¶n¶rlar¶ iљerisindedir
sonra g’ky“z“n“n en parlak 2
klibinde cansiz adami oynatmaya cali

Merak ettiklerim

Bu yüzden bu çevirir hayır cinas benim
-Bu adam bunu yazıp benim bloga gelmek için öyle bir kasmış ki… 10.sayfa 92.sıradan tıklamış. Ve ben gerçekten ne aradığını çok merak ediyorum çünkü hiçbir şey canlanmadı benim kafamda.

Balta çetesi
-Benim tek bildiğim balta çetesi Kungfu Hustle’daki çete. Ama onun da nesini merak ediyorsun, çözemedim. Başka ne balta çetesi var ki? Belki LC9’u sayabiliriz asdfghjklş   

Zack Maya neden ayrılıyor
-İlişkileri çok monotonmuş. .... Bir de Zack ve Maya kim? 

Genieden gelen hırıltı
-Bunu ilk gördüğümde hiçbir şey anlamadım. Bildiğim tek Genie SNSD şarkısı ve oradan gelen bir hırıltı olduğunu sanmıyorum. Sonra davayı çaktım “geniz” demek istemiş arkadaş. Tabi eli kaydığı için e’ye basmış olma ihtimali çok düşük ama biz iyimser davranalım. 

Hustler+key sirius şimdiki
-Kelimeleri tek tek gözden geçirip ne aradığını anlamaya çalışıyorum. Sirius en parlak yıldız ve aynı isimde bir Kore dizisi var. Key bildiğimiz üzere anahtar demek ve aynı zamanda bir SHINee üyesi. Ama Hustler ve “şimdiki” derken ne kastediyor?

Bir daha geri gelmemek
-Blogumu açtığımdan beri bu aramayla bloguma gelenler o kadar fazla ki şaşkınlık içerisindeyim. Şimdi itiraf edin, suçlu hanginiz? 

Ağlatan Kdrama
-Şimdi öncelikle seni ağlatanı vardır beni ağlatmaz, beni ağlatan seni üzmez.
İkinci olarak ise: Mazoşist misin?
Bir de K-dramaların en komiğinde bile acıklı sahneler vardır. Secret Garden’daki 17.bölümde ağlayan çoktur. Shout up Flower Boy Band’de ağlanacak çok şey var. En basitinden 3.bölümde ağlarsınız. School’da çocuklar her daim zırlıyor, belki onu görüp duygulanabilirsiniz. I Hear Your Voice’ta küçük Soo Ha’nın sahnelerinde ağlayabilirsiniz. Bir de şu son bölümlerde 26 yıl boşuna hapiste çürüyen adamın sahneleri üzücüydü. Bendeki drama bilgisi bu kadar… 

-Bunun dışında… “Tanrının bana başa çıkamayacağım bir şey vermeyeceğini biliyorum. Yinede keşke bana bu kadar güvenmeseydi.” sözünü aratan arkadaş inşallah cevaba ulaşmıştır. Ulaşamamışsa: sözün sahibi Rahibe Terasa…

Başka sorum yok hakim bey.

6 yorum:

  1. Hakkında yorum yapmak istemediğim aratmalar kısmından sonra gülmekten öldüm ben fskjgfdjksfdgjkd Gecenin bir vakti kahkaha atmamak için dudağımı ısırmaktan kanatacaktım resmen! :D

    Süper eğlenceli bir şey olmuş bu Paul Muad-Dib! :D Yalnız çok uzun oluyor adın böyle. -.- Paul falan mı desem? Uyar mı sana? :D

    Neyse. Kıskandım yazıyı, ben de yazayım böyle bir şey. u_u :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bana sor, bunları -bir de buraya almadıklarım, alamadıklarım var- görünce şoktan şoka giriyorum. :D
      Aslında ben de sadece Paul demeniz taraftarıyım. :D Not mu düşsem bunu blogun bir köşesine? :D
      Yaz yaz, merak ediyorum sadece bana mı denk geliyor bu rahatsızlar. :D "Bu yüzden bu çevirir hayır cinas benim" diyen adamın ne aradığını hala düşünüyorum. Meraktan öleceğim var ya :D

      Sil
  2. Taaa 2013 e gittim ya 😃

    Changmin min mi? Lütfen ama, Changmin kızlardan hoşlanıyor. :D yeminle tüm cassiopeia bu kafada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden ortalığı yıkardı ama şimdi çok genişledi çocuk :D

      Sil
    2. Hayat Changmin i çok değiştirdi ...

      Sil
    3. Güzel bir değişim olduğu için sorun yok :D

      Sil