Cuma, Mart 28, 2014

Sevilen Bloglar Mimi

Bugünlerde bilgisayarın başında tam olarak böyleyim ama...
Bana ne yaptılar, bana ne yaptılar, çok değişmişim, birden tanıyamadım...

Keyaki, yani Kedili Yazıcı Kişi, beni mimlemiş! Kendisine pek bir teşekkür ederim çünkü çok sevimli bir mim. İki mim üst üste oldu gerçi ama adam gibi yazdığım yok zaten, ben yazsam da okuyanım yok orası ayrı bir konu.

Bloggerda ilk takılmaya başladığım zaman takip ettiğim blogların sayısı iki elin parmaklarını geçmezdi ama şimdi çok fazla baktığım blog var. Ama en fazla baktıklarımızdan bahsetmek gerekiyormuş. Oturdum ve başka hiçbir işim yokmuş gibi tek tek takip ettiğim blogları ziyaret ettim. Alfabetik sırayla yazdım, listem pek uzun oldu ama aslında daha da uzun. Unuttuklarım olmuş olabilir, mazur görün, olur mu?

‘K’ore Günlükleri: Kore’yle ilgili takip ettiğim çok blog var ama bunlardan gerçekten sevdiğim bloglardan biri. Seviyorum çünkü komik. Dizilerle alakalı pek çok yazı yazmasına rağmen, ki diziler gerçekten ilgimi çekmiyor, gülmek için açıp okuyabiliyorum. Çok aktif bir blogger olmasa da umarım her zaman yazmaya devam eder!

60’lar 70’ler 80’ler / Mezardaki Ses: Bu blogta genellikle müzikten bahsediliyor  ve bu benim blogu sevmem için yeterli. Çok sıkı takip ettiğim de söylenemez ama seviyorum işte.  Özellikle kenar çubuğuna ayrı bir sempatim var. http://zihninarkasokaklari.blogspot.com/

Baykuş Gözüyle: Bahsettiği şeylerin sadece film ve kitap olması değil sevmemin nedeni, kaliteli kitap ve filmler olması. Az öz yazan blogger takımından kendisi.^^ http://baykusgozuyle.blogspot.com/

Be-Pu: İlk zamanlardan beri takip ettiğim az buçuk bloglardan biri. Neden bilmiyorum, edebi yazılar konusunda fazla eleştirel bir yönüm var. Buna rağmen sevdiğim bir blog, hiç okumamış bir insan bile bu yazılardaki estetiği anlar diye düşünüyorum. http://be-pu.blogspot.com/

Bir Film Koliğin Güncesi: Öncelikle, bu blogun sahibesi Kore dizisi izliyor.^^ Ve çok da güzel anlatıyor. Bunun yanında filmlerden, kitaplardan ve müzikten söz açmayı da unutmuyor. http://olaganici.blogspot.com/

Bir Garip Şeyma: Şeyma işte, dizilerden, filmlerden, kitaplardan, K-pop’tan konuşan, öyküler yazan bir garip insan. Korelilerde “Kapı komşusunun çocuğu” diye bir ifade vardır, çok yakın hissettiklerine öyle derler. Şeyma da bizim komşunun çocuğu sanki. :D http://birgaripseyma.blogspot.com/

Blog Başlığı: Bu blogun adına bayılıyorum ya, cidden… Çok orijinal bir yazara sahip olduğunu da eklemeliyim. Sanırım kenar çubuğunda belirtildiği ise bir doktora görünsem iyi olacak çünkü blogu seviyorum! http://suki-the-human.blogspot.com/

Çançiceği: Bir blogta iki yazar olsa, bunlardan biri Hanijuni diğeri de Çançiçeği olsa nasıl olur? Çok güzel olur, olmuş. Bir aydır kendilerini sahnelerde göremesek de en yakın zamanda döneceklerine şüphem yok. Beklemede kalıyorum gençler! http://cancicegii.blogspot.com/

EFE KIZI: Dikkat Dikkat! Koyu VIP! Şaka bir yana, bahsettiği diğer şeylere Bigbang daha ağırlıkta kalıyor. Eğlenceli de bir anlatımı olduğu için ya da fangörl asasddsa bana öyle geliyor ama seviyorum işte. http://efekizi.blogspot.com/

Elisabeth Vogler'in Sönmek Üzere Olan Sigarası ve Küllük: Edebiyatı parçalamadan yapanlara saygım da sevgim de sonsuz. http://elisabethvogler.blogspot.com/

ga’yrimeşru blog: Mikal Zia’yı hala tanımayan var mıdır ya? Sanmıyorum ama yine de es geçemezdim elbette. Genelde Kore-Japonya müziği hakkında yazıyor ama bununla sınırlamamak lazım tabi. Kendinse has bir tarzı da var. http://mikalzia.blogspot.com/

Hey!Say!Shirushi!: Shiru, blogun bana kazandırdığı en yakın arkadaş. Tanışmamızın üzerinden bu yana  neredeyse 8 ay geçti. Pek çok şey hakkında pek güzel sohbetler ettik. Yazdıklarını okumasam bir tarafım eksik kalır kısaca. :D http://heysayshirushi.blogspot.com/

Hikaruivy’nin renkli dünyası: Oldukça uzun zamandır takip ettiğim blgolar listesinden olur kendisi. Yine Kore odaklı olmakla birlikte Hikaru’nun hayatından kesitlerle, komik anlatmıyla kendisini sevdiren bir blog/blogger. http://hikaruivy.wordpress.com/

I FEEL GOOD: Filozof blogun bana kazandırdığı iki numaralı arkadaş olur. İlk duyduğumda “Küçük Filozof” ismini yadsıdığımı söylemeliyim ama kendisini tanıyınca uygun durduğunu anladım. İleride önemli yerlerde göreceğiniz bir arkadaşınız gençler, o yüzden dikkat alın bence :P http://ifeelgoodman.blogspot.com/

Ispanak Gazetesi: Daha blogu okumaya başlamadan adına vurulmuştum, her şey için çok geçti yani. Ezgi inanılmaz samimi olmakla birlikte o İspanya’yı gezmiş görmüş bir insan artık, lütfen! Saygı gösterin! :P Ayrıca SNSD’yi sevmeyen biri varsa derhal kendisine gönderebilirsiniz maksimum iki gün içinde koyu bir Sone olarak geri alacaksınızdır. http://ezgdmrll.wordpress.com/

K-Müzik Notları: Blog açma nedenim olan blog. O zamanlar adı “Kore’den biraz müzik biraz ondan bundan” idi, sonra “Kore’den biraz müzik” oldu derken… Niye tarihçe veriyorum şimdi bilmem. Nypmhe, K-pop’ı sevdiren insanlardan biri oldu. Neden sadece K-Müzik hakkında yazdığını hala anlamış değilim ama… http://memyselfandkoreanmusic.blogspot.com/

Kalem Kutusu ve Karalama Defteri: Ya Leyl akıcı kitaplar okuyan, yazan, çizen ve genelde K-pop dinleyen bir insandır. Yazıları benim ilgimi çekiyor, okumayı seviyorum. http://myeyesandvoice.blogspot.com/

Keyaki’nin Defteri: “Keyaki” ismini de çok orijinal bulmuştum, onu keşfedeli çok zaman olmadı sanırsam, belki de olmuştur. Zaman ve uzam konusunda büyük sıkıntılarım var. İzafiyet bende haddini aştı. Neyse, Keyaki’nin öyküleri genelde Çehov tarzı olduğu için ben pek seviyorum. Diğer yazılarını ise yazan Keyaki olduğu için^^ http://kediliyazicikisi.blogspot.com.tr/

Keypapshow: Aydaaaaaaan! Son zamanlarda neden bu kadar az yazıyorsun bilmiyorum ama ben yaz da okuyayım diye bekliyorum. Muhtemelen görmeyeceksin bunu ama olsun ben diyorum. :D Buralara comeback yap plz! http://keypapshow.wordpress.com/

Kimbapsushi’s Blog: iki saattir milletin ismine sulanıp duruyorum ama suçu bende mi? Hayır. Blogunda uzakdoğuyla ilgili yazarken isim olarak da kendine Kore ve Japonya’dan yemekler seçmesi çok hoş.  En azından bence öyle. :D http://kimbapsushi.wordpress.com/

La Fea: Gong Yoo dedin mi akla onun adı gelir! Fea Fea Fea! Gelmiyorsa bir sorun var demektir. Gong Yoo dışında kitap, dizi, film, müzik yazıları da yazar La Fea ama ben onu Gong Yoo ile özdeşleştirdim. :D http://lafeablog.net/

Nafile Filintalar: Afilli Filintalar’ı hiç duydunuz mu? Kendilerini onların kardeşi ilan eden, sevimli mi sevimli bir grup. Abilerinden daha çok sevdim ben onları.^^ http://nafilefilintalar.blogspot.com/

Ne Olsun…:) : LoverK blogunun adını o amaçla koymamış olabilir ama ben “Ne olsun işte, yuvarlanıp gidiyoruz.” Söylemi olarak algıladığım için pek sevmiştim. İnanılmaz samimi yazılarıyla kendisini sevdirir. Şu sıralar biraz sınav meselesi ile zor durumda ama bunu da atlatacağına dair şüphem yok. http://lowerkorea.blogspot.com/

Pozitif Manyak: “Kendi yolunda,kendi hayalleri peşinde,insanları gülümsetmeyi seven,kendini gülümsetebilecek birini arayan manyak işte.” Diye tanıtıyor kendini. Sevdim ben bu tanımı. http://pozitifmanyak.blogspot.com/

Ruh Müzem: Edebiyatı parçalamadan yapan bir diğer arkadaşımız Z. Evet, adı bu. Kendisini önce Nafile Filintalar blogunda gördüm. Seviyorum yazılarını. http://zeynepmerdan.blogspot.com/

Uzakdoğu Postası: Halis mulis bir Uzakdoğu blogu, genel haberleri almak için birebir. Ha bir de KAT-TUN fanıysanız eğer, hele hele de Kame, değmeyin keyfinize! http://uzakdogupostasi.blogspot.com/

Son Çalan Şarkı: Ve son bahsedilecek blog. Ve yazılarını okumayı binbir hevesle beklediğim... Ve kendi blogumdan daha fazla girdiğim… Ve bu adam ne zaman kitap çıkaracak yahu? Diye merak ettiğim… O kadar iyi yazıyor ki “İşte benim aradığım bu!” diyorum okurken. Hiçbir kasıntı olmadan, öylesine gelişigüzel öylesine doğal… öylesine “insan” ki… Bu aralar taktım anlayacağınız üzere, yazılar diyorum doktor, ne güzel!  http://soncalansarki.blogspot.com.tr/


Size ne yazayım diye sormayacağım çünkü zaten fikir belirtmiyorsunuz. Ne yazsam okursanız diye de sormayacağım çünkü okusanız bile yine fikir belirtmiyorsunuz. Vazcaydım ben artık... Ne istersem onu yazacağım, hıh!! :D

Hadi görüşürüz!


30 yorum:

  1. Merhaba :) bu mim sayesinde keşfettim ben de senin bloğunu ve takibe aldım. Yazdığın bloglara da baktım gözüme kestirdiklerim var :)
    Son paragraf çok atarlı =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman beni bu hale getirdi :D
      Şaka bir yana nasıl olsa kimse takmıyor diye rahatım :D

      Sil
  2. Bende seni seviyoruuuumm :D sevgin karşılıklı bil istedim :D ahah :D Sen ne yazarsan okurum o yüzden dediğin gibi ne istersen onu yaz ;) :* :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhehe utandım :D
      Bu gazla ben her gün yazmaya başlıyormuşum :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Tam da bu noktada yazdıklarımı görmemiş olman gerekiyordu. :)

      Sil
  4. Yeni bloglar kesfettim sayende:)
    Cok guzel olduuu :)
    Sen yaz ben okurum her turlu Pauuuul! :)

    Bize sorma bence dee :) Tam da dedigin gibi ne istersen onu yaz isteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fena gaza getiriyorsunuz beni ama :D
      Döşeyeceğim buraları :P :D

      Sil
    2. Kim tutar seniiieeeiieee! :D

      Sil
    3. Sabahtan beri sıradaki konuyu düşünüyorum :D

      Sil
    4. Abarttik mi ne (^_^;) hihhihhih...

      Sil
    5. Gaz dediğimiz şey bu değil mi :D :D

      Sil
  5. olum... ağlattın :") şaka bir yana da duygulandım baya fdhgfdj o "küçük filozof"a HİÇ girmeyelim lütfen, resmen travma sebebim... O mahlası seçtiğimde 13 yaşında falandım sanırım :") sonradan pişman oldum olmasına da, şu saatten sonra değiştirsem ayrı bir dert olur o da bana dshgdjsf aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık anlayacağın

    onure edişin için de ayrı bir teşekkür ederim ayol dsfbjhgs mutlu ettin bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yaşına vermiştim zaten öğrendiğimde :D Aksi takdirde düşüncelerim farklı yönde ilerleyebilirdi sanırsam :D Yine de -eminim bunu 56767656765 kişiden duymuşsundur- yaşına göre olgunsun :D

      Sil
  6. Ben de senden sonra hep o amaçla düşündüm :D
    Çok teşekkür ederim ya çok mutlu oldum ^.^ Sen de benim en sevdiğim bloggerlardan birisin :)
    Şu malum konuda benim şüphelerim var ama olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yaa :D
      Yok diyelim olmasın? :D

      Sil
  7. blogun güzelliklerinden biri. bir kişinin dahi olsa beğenisini kazanabilmek. beğeni ama ayakkabı beğenir gibi değil, güzel bir kitabı ve popüler olmayan yazarını beğenir gibi. bu güzel bir şey.

    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çok kişinin beğenisini kazandığından eminim :')
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  8. Şu anda yastığıma dayanmış -evet yataktayım çünkü- milletvekili forsuyla kasılıyorsam bunun sebebi şu yazındır ahgsfahfsahfh Cidden blogger dünyasına senin gibi birini kazandırmış olmak beni çok mutlu ediyor be Paul! Sevindirik oluyorum, kızaran yanaklarımı ellerimle saklıyorum falan aghsfhafsh
    Neden Kore müziği yazıyor konusuna gelince... Onu bile adam gibi yazamazken başıma başka işler açmaya cesaretim yok da ondan XD Ya aslında istiyorum, istemiyor değilim de... Büyük ihtimalle başka bir blog açmam gerekecek o zaman, sonra diğerine ihanet edeceğim falan filan... Bakalım belki cidden yaparım bir şeyler çünkü ilk söyleyen değilsin ve nasıl olsa daima bir şeyler yazıyorum :)

    edit: Önceki yorumu silme sebebim bu editti. Mimleri 3le diye :D

    http://memyselfandkoreanmusic.blogspot.com.tr/2014/04/mim-gittiiiii-guzelim-sosyal-medya.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah "açılışımız vatana millete hayırlı olsun" diyesim geldi :D

      Aslında karışık kuruşuk bir blog açmamın nedeni tam olarak bu! Sürekli şu veya bu konuda yazmam imkansızın şarkısı olduğu için hayde bre diyerekten gelişigüzel yazıyorum. Sana da tavsiye ediyorum bunu ki senden güzel kitaplar filmler şarkılar otlanabilelim. Her şey halk için! :D

      Hemen geliyorum oraya :D

      Sil
  9. Selam Gong Yoo ve benim ismimin ayrı ayrı geçmesi zaten sorun olurdu. Ne kadar güzel söylemişsin, ne kadar ne kadar güzel :) Gong Yoo değince akla ben gelmiyorsam sıkıntı var demektir :) Bu arada ben seni bilmiyordum bu mim sayesinde öğrendim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, hemen her yazın Gong Yoo'ya şöyle bir değmeden geçmiyor, benim de ister istemez aklıma sen geliyorsun. :D Rica ederim. :')

      Sil
  10. TAMAM, BU YAZI BİR SENEDEN UZUN SÜRE ÖNCE YAZILMIŞ VE YENİ GÖRÜYOR OLABİLİRİM AMA ANCAK ODANIN İÇİNDE BİRKAÇ TUR ATTIKTAN SONRA KENDİME GELEBİLDİM. DFDSSDFF.
    GEÇEN. SENEKİ. HALİMLE. BLOGUMU. SEVEN. Mİ. VARMIŞ???
    Yeni yazı yazacaktım gaza geldim aaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ama sevdiğim o güzel adı yok artık :( Gerçi bu "Blog Şeysi" de hoş şimdi hakkını yememek lazım :D Geç olsun güç olmasın ama eski yazılarını sildiğini görünce üzüldüm, bundan sonra yaz ve de silme, yani rica tabi ki :D

      Sil
  11. Ispanak gazetesi silmiş sanırım blogu ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıspanak devam https://ispanakgazetesi.com/

      Sil
  12. K music notları da kapatmış hatta çoğu kapatmış yada bırakmış bloğu . Üzüldüm ya sen bırakma Paulcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nym adını değişti ama nadiren de olsa yazıyor http://nyminblogu.blogspot.com.tr/

      Sil
  13. bak ben buraya yine geldim, nym'in blogunu çerezlerden diriltmeye çalışırken denk geldim. Kaç sene geçmiş be... Nostaljik duygularla sarmalandım. :")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nyminblogu olarak şimdi urlsi, umarım bulabilmişsindir
      çok sene geçti aziz dostum, fena yaşlandık

      Sil