Pazar, Ağustos 02, 2015

Saçmamaçsız Mim

Veee bütün zor şartlara rağmen (evimde olmamaktan daha zor ne olabilir?) bu yazıyı yazdığım için aferin banaaaa!

Saçmalarkene blogunun sahibesi Sıla beni mimlemiş ve mimin adı çok hoş değil mi? Kendisine yüksek seviyeden teşekkürlerimi arz ediyorum. Ancak son bir kaç mimde görebileceğiniz mim başlığıyla ilgili bir collection hazırlama geleneğim devam edemedi tabi. Yine de aklıma adı Absurd olan Alman black metal grubu geldi. Aslında black metal sevmem ben ama bazı şarkılarında blues ve RAC'ye yaklaşabiliyor, güzel oluyor. Mesela Mourning Soul'u severim. Des Wotans Schwarzer Haufen, Gates of Heaven falan da güzel yani. Metali severim aslında ama şu böğürerek söyleme tekniğinin bütün şarkıya yayıldığında müziğin sanatsal yönünü öldürdüğünü düşünüyorum. Öyle işte.


1 ) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun Bu  nesne ile bir anınız var mı?

Odamda değilim ama var öyle bir şeyim... Kemanım...
Çok acı bir durum değil mi? Şimdi oturup ağlayabilirim herhalde. Şu üniversite zırvalığı yüzünden bir senedir elime almıyorum. Çok uzaklaştık birbirimizden. Ben onun yerinde olsam affetmezdim beni.

nasıl terbiyesizlik ama... üç senelik birlikteliğimiz boşuna mıydı?
hayır hayır değildi, gerçekten, çok özledim seni...
çok mu imkansızdı sanki hiç olmazsa bir iki parça çalmak benimle? sınav bitti de hatırladın mı sanki burada olduğumu?
inanmayacaksın belki ama dün senden bahsettim, yeniden bir araya gelsek nasıl olur diye... ama zamanım olur mu, olsa bile nasıl çalışırım öğrenci evinde? yine de elimden geleni yapıp yeniden bağımızı kuracağız, özür dilerim yaptığım... hayır yapmadığım şeyler için...
müzik olmadan yaşayamam diyordun, ben bir parçası değil miydim müziğe olan aşkının? duymadım mı zannediyorsun seni geçen gün Vivaldi ve Bach dinlerken, içim cız etmedi mi sandın... ama ne anlarsın ki sen?
haklısın, öylesine haklısın ki de diyecek bir şeyim yok ama insan nisyandan alındığı için nisyana müptela... kendisi gibi maddeden bir kılıf giydiklerinden eşyalara bağımlı... hele ben hele ben... bağlanmak için ne kadar da az şeye ihtiyacım var... neyse, yine konuyu kendime getirdim değil mi? affet... bunu da...

Francis Bonvin - Still Life with Violin, Sheet Music and a Rose - 1870

2 ) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın . Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın

İngilizler ben izlemem, Almanlar ben anlamam, İspanyollar ben yollamam.
Bunun devamı da vardı ama şimdi aklıma gelmedi. Gelmemesi kötü mü oldu orası bilinmez tabi... Bir gün yemekhane sırasında beklerken bunun örneklerini çoğaltıyorduk. Mrs. Morgana ve Woops daha iyi bilir bunları... Aklıma geldi de blogumu ilk açtığımda bununla ilgili bir yazı yazmıştım, hey gidi günler, onun linkini de şuraya bırakayım. (Gördüğünüz üzere üç yıl sonra hala aynı iğrenç esprilerdeyim.)

3 ) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun .

Film dediğimiz o görüntüler nasıl çıkmıştı ortaya
Onlar en başta hızla değişen resimler değil miydi sanki?
Tam da ben çiçekleri çekerken "hepsi aynı neden çekiyorsun" demeleri gibi
Oysa ki farklıydı kendi dünyalarında her biri
Ğ'nin yalnızca bizim "latin" alfabemizde bulunması kadar özellerdi belki de
Resimlerse akıp giden zaman içindeki bir "pause"tu klik sesleriyle
Anlatabilir miyim geçmişi düşünürken içimdekileri, mümkünü yok
Feri sönmüş gözlerim ama bunu en iyi başaracak

4 ) Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun . Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun . Lütfen ben bir kuş gördüm .Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun . Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim :D

"Eğer herkes bilebilseydi Nietzsche gerçekten Apollon-Dionysos'a takıntılı değildi ve gerçek bir nihilist olsaydı nihilizm diye bir şey de olmayacağını bilip peşini bırakır, zerdüştün de kendi erekliği üzerinde anakronik yaklaşımlar yapmasına izin verirdi; işte o zaman antisemitist karısı Förster gibi Nietzsche'yi destekler görünüp arkasından türlü işler çevirerek Nietzsche'nin karahindibasına üfler ve felsefe dünyasından uçururlardı."

BEN NİYE BU KADAR CİDDİYİM??????????????
Saçmalayayım diye güzel bir fırsat verilmiş bana, ben niye böyle ciddi ciddi konuştum hep ya ufff Ciddi olmam gerektiğinde de boyuna saçmalıyorum. Aslında yoo her zaman saçmalıyorum ama saçmala dendiğinde beceremiyorum işte. Çünkü efenim saçmalık benim diğer adım olduğundan doğal olarak gelişen bir şey, bilinçli yapamıyorum.

Şimdi geldik mimleme kısmınaaaa! Umarım henüz yapmamışsınızdır ve umarım bu postu görürsünüz ühüühühühühüh sevgiler...

Hanijuni
findingme
İrem Yagizel

7 yorum:

  1. mimini yukarıda bahsi geçen şarkıları dinleyerek okudum :D
    Sevenlerin arasına girmek olmaz keman kardeş alttan al sen de :D
    akrostişi şimdi mi yazdın ? Çoook güzel olmuş :D
    Benim mimimi açtım ve Senin yazdığın ile bağlantı kurmaya çalıştım :D hangi kelimeyi seçtin :D
    Senden hangi kelimeyi seçecekler çok merak ediyorum :D
    Ellerine Sağlııık :)) Çok tişkirler yaptığın için akrostişin için benden bir iltifat daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı aslında pek uyumlu değillerdi ama olsun :D
      Annem o sırada çektiğim resimlere bakıyordu ben de saçmaladım işte :D
      Hahah karahindibayı kullanacaktım ama cümleyi kurarken kafam karışmış şimdi düzenledim.
      Hiç eğlenceli yapamadım şoriii :'(

      Sil
    2. Kendimi esefle kınıyorum şu an : / cevap yazmamışım çok ayıp ban geç cevap yazdığım için özür dileriiim :( keşke ben de böyle saçmalasam : D . ..''...arkasından türlü işler çevirerek Nietzche 'nin karahindibasına üfler ve felsefe dünyasından uçururlardı.'' bu cümle benim olsun :') bu kadar güzel saçmalanmaz ki yaa :)))

      Sil
    3. Yok canım ne olacak ya :D
      Olsun verdim gitti, bende saçmalıktan bol ne var yahu? Ne zaman istersen bloga bir göz at 687678965678654 tane saçma cümle bulursun zaten :D

      Sil
  2. Ya aslında bu yazını görüp hemen geçip kapattım ama mimlendiğim ilgimi çekmedi :) Zor olsa da cevaplayacağım bugün :)) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Mimi paylaştım, umarım cevaplarımı beğenirsiniz :))

    YanıtlaSil