Perşembe, Aralık 20, 2012

s.o.s



Aynı gün içinde 230632 kere “Bugün varız, yarın yoğuz.”  Cümlesini duymuş olmaktan mağdur ve mahzun yeniden karşınızdayım sayın seyirciler…
Her ne kadar kanalımızın reytingleri sıfırın altında 78 derece civarında olsa da biz pes etmeden yayınımıza devam ediyoruz.

Bugünkü programımızın konusu “İğrenç espriler”
 Her ne kadar sebebini anlamasam da bugünlerde çevremde bir iğrenç espriler furyası almış başına gidiyor. Hala ergenlikten çıkamamış bu kazık kadar insanları saygıyla (!) selamlıyorum. Ancak bazen hiç beklemediğimiz insanlar da bunu yapabiliyor. Aklı başında dediğimiz yaşını başını almış insanlar bile bu akıma kapılmış gibi görünüyor. Peki, bu akımdaki çekicilik ne?

Ben şahsen bu esprilerin yapılma nedeninin karşıdakinin kusma benzeri hareketlerle verdiği tepkiden kaynaklandığını düşünüyorum. İnsanların suratının buruşması, hayattan bezmesi falan uzaktan oldukça eğlenceli görünüyor olmalı. Başka türlüsü düşünülemez.
Birkaç örnekle ne demek istediğimi daha iyi anlatmak istiyorum.

Mesele geçen gün hocanın derste “Bu caiz, Bu caisn’t.” Demesi. Sen hocasın ya ne yapıyorsun? Hepinizin suratının düştüğünü görür gibiyim. Ama bu daha başlangıç sayın izleyiciler…
Geçen gün yine 21 Aralık muhabbetini döndüğü bir yerde araya girip:
-“Gençler, geçenlerde bahsettiğiniz (21 Aralık 2012’de sona eren) Haab takviminin devamı bulundu. Guatemala'daki yağmur ormanlarında bulunan antik Maya kenti Xultun’da.  Hala neyin davasını güdüyorsunuz?” dedim. Aldığım cevap ise:
-“Hahahah… Mayaların mayası tutmadı.” oldu. 
Doğaçlama yapılan bu iğrençlikten sonra seratonin dozumu 100 mg daha arttırdım.

Biter mi? Harika cevaplarımız var bir de… Sunum yapan arkadaştan...
“Soru: Susuzluk nedir?
Cevap: Susuz kalma durumu.”

Geçen gün de bir uluslararası iğrençleşme başladı ki sormayın gitsin…
“İngilizler ben izlemem.”
“İspanyollar ben yollamam.”
“Almanlar ben anlamam.”

Ya da “espri zarfı”na atılan küçük, asimetrik kâğıt parçalarında yazanlar…
(UYARI: 18 yaşından küçükler, hamileler ve hamilelik şüphesi olanlar, yaşlılar, hayatı sevenler okumasın.)

***

“Adamın biri bozuk çalmış orkestradan kovmuşlar.” Ve diğer adamın biri türevleri.
“Ondan sonra… On bir gelir.” (Sinir krizleri…)
“Çok saygılı biriyimdir, aynada ne zaman kendimi görsem ceketimi iliklerim.”

“İnsanların %78’i matematiği yapamıyormuş Allah’tan ben geri kalan %25’in içindeyim.”
“Sibirya kurduysa Amerika kuramaz.”
“Adam yüz milyonluk arabasıyla bana hava atıyor. O bir şey mi ben 250 milyonluk otobüse biniyorum.”
"Mozomlar ikiye ayrılır: Kro-mozomlar ve kibar mozomlar…”
“Depresyon-dayım, stres amcam…”
“Size deniz anası taklidi yapayım mı?
-Deeeniiz gel yavrum gel anneciiiğiiimm.”
“-Rock yapmayan kişiye ne denir?
-Yap-rock”
“Bir romanı 7 kız yazarsa ne olur?
-Seven kızın romanı.”
“Tebrikleri Kazan-dınız, şimdi tencere oldunuz.”
“Limon deyip geçme, çünkü parola “limon” değil.”
“Bu konuda sen ne diyorsun?
-Katılıyorum
-Sıvılıyorum
-Gazlıyorum”
“John Wayne’in ebesi kimdir?
-Ebeveyn”
“Sıcak buza ne denir?
-Hatice (hot ice)”
"O kadar demiyim demiyim dedim. İnanmadılar." -Demi Lavato-

*** 

(Hayır, anlamıyorum, neden ben Allah’ım neden? Duymamış gibi yapmaktan yoruldum artık! Hangi yüzyıldan kalma bunlar, biri açıklık getirsin.)

En kısa zamanda bir çözüm bulacağız. Bugün televizyon yayınımızın gelirlerini bu arkadaşların tedavisinde kullanacağız. Tedaviye yardım etmek isteyen seyircilerimiz, lütfen bizimle temasa geçin. Toplumdaki bu salgına karşı duyarsız kalmayın, “Baba espri yaptırtma!” kampanyamıza destek verin.
İyi seyirler…


Not: Bu arada şu konuda çok ciddiyim, bunlardan kurtulmanın bir yolunu bilen varsa… Lütfen, lütfen ama lütfen yardım edin. Ülkemizdeki intihar oranının artmasını engelleyelim.


2 Ağustos 2015 Editi: Neredeyse üç yıl sonra yazdığı yazıyı tekrar gözden geçiren yazar acı gerçekle karşı karşıya kaldı. Çünkü artık kendisi de bunun bir parçası olmuş olabilir de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder