Perşembe, Kasım 27, 2014

Saçma Ötesi Aratmalarla Yeniden Karşınızdayız


Google dediğimiz tarayıcıya ne kadar saçma şeyler yazıldığını ancak bir blogu olanlar bilir. Bu insanlar gerçekten dünyanın herhangi bir yerinde havayı soluyorlar arkadaşlar, ona göre… Ne demek istediğimi daha önceki şu iki yazımdan anlayacaksınız:


Yine başlık başlık ayırdım. Bakalım geçtiğimiz yedi ayda insanlar neleri merak ederek benim bloguma gelmişler?

JAPONYA:

“anime filmlerde ensest ne demek”
-Aile bireyleri arasında olan ilişkiye denir. Bu arkadaşı bilgilendirelim ki uzak dursun. Ve nedenini bilmediğim bir şekilde sapık sapık aratmları bana yönlendiriyorsun gugıl, çok sinirleniyorum haberin olsun. -.-

“japon erkek kiligina girmis film”
-Hanakazari no kimitachie diye hatırlıyorum adını, izlediğim tek Japon dizisi ve gülmekten ağlayabileceğini, inanılmaz zevkli bir dizi. Hemen şu yazıyı da şuraya bırakayım: hanakazari-no-kimitachihe-vs-to.html

“en güzel jopon filimi”


ROMANTİKLER(!):

garip dost günese uzanan yolu özledi
bir şiiri anlamasan da olur dizilerini nede
cabuk sever hizli vazgeçerim
ben ne yanginlar gordum kore
canavarla içimizde yaşar
ruyada yagmur biraz soguk yaz havası
beni ben yapan benden olmayan yega

YORUMSUZ

ait hadido timli
sarki sozleri beybi seo
bizimkiler dizisi replikleri indir mp3
kımane kımane so kore
jeija gemiza amcalar
ne yapmaliyim sozler resimli foto
omonim sozler
facebokta beğenmeden beğendi görün
nietzsche uyanın bedenlerinizin farkına v
burçların en şapşalı
bir kanguru olsan ne yaparsın
miyav bu çok doğru
bazen icimden lan diye bagirmak geciyo elit ve saygin kisiligimi,
benim olacaksın günün sonunda arzu,
minyaturke eminonunden otobusle
aklima kötü kötü seyler geliyor hadi eyvallah diye pop sarki

SON NOKTA:

arkadaşlar şuan derecede olan kulüptesiniz !!! hala buradamisiniz hemen üye olun :) :33 mart ayi güzelimiz : mart ayi yakisiklimiz : .klüp detayları"hala buradamisin durma üye ol !!!"– ipek. kategori: hayvan dostları dil : .klübü şikayet etreklam. stardollx x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x xstardoll hakkında •bize reklam verin •bize ulaşın •gizlilik ilkeleri •resmi stardoll blogu.© stardoll ab 2006-2014. bütün hakları saklıdır. privo..

8 yorum:

  1. Son nokta kısmında devrelerim yandı :D
    Bütün bu aratmaların uzun listesini nasıl buluyorsun?
    Lee jong suk hep attlı çok tatlı yaaa~~ Biz onu estetikli haliyle basık bağrımıza :P :D
    Kang sora çok tatlı kız ama bak Dream High'taki rolünde ben de biraz gıcık kapmış olabilirim :D Ama tatlı kız :)
    Bir V.I.P.'in gözünden kpop u eleştirmeyi çok isterdim ama artık kendimi V.I.P. gibi hissedemiyorum bile :( Ne grupça çıkış yaptılar(haberim olmadan çıkış falan yapmamışlardır umarım -.-" ) ne de internette tüm grubun adamakıllı beraber olduğu resimler var. Halen kpop dinlerim, BB ve ayrı ayrı grup üyelerinin şarkılarını da dinlerim ama aynı zevki vermiyor sanki :( Ağlayacağım bak T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ben de gördüğümde bunun gerçek olup olmadığından emin olamamıştım. :D
      Uzun bir liste yok, arada bakıyorum, komik olanları seçiyorum, zamanlar birikiyorlar işte böyle :D
      Lee Jong Suk benim ilk biasımdı, tabi o zaman kimse tanımazdı onu. Ne zaman sevmeyi bıraktım, çocuk School çekimlerine başladı, sonra bam acayip ünlü oldu. :D Uğursuzluğumla ilgili yüzlerce örnekten sadece biridir bu da :D
      Sora Dream High'ta mı oynadı? Vaaay! Diziyi izlemedim ama kadroyu az buçuk biliyordum, demek öyle, ay şaşırdım. :D
      Ben hiçbir zaman VIP olmadım ama her zaman bigbangseverdim. Ama VIP olmak olayın başka bir boyutuna geçtiğinden ben çizgiyi aşmıyorum. :D Yok yok yapmadılar, vaziyet fena ama ben sana söyleyeyim. Bunca yıldır bildiğimiz Bigbang imajıyla bu sene gördüğümüz Bigbang taban tabana zıt. Al şimdi gördüğüm haberde de Taeyang 2015'te dünya turuna çıkacakmış, ne zaman gelecek bu albüm? Neyse ne diyordum ben? Özellikle Seungri hastanedeyken GD'nin Kiko'yla takılması son noktaydı bence. Gerçi şuan Bigbang albümü üzerinde çalışıyorlarmış ama kaç yıla biter albüm orası muamma işte. Alt grup olayı çıldırttı beni, resmen bununla oyalanın diyorlar. Of yeter ben albüm istiyorum artık!
      Ben de çok dertliyim gördüğün gibi, kusura bakma :'')

      Sil
  2. listeye ayrı hayran kaldım engin bilgilerine ayrı..
    ne kadar kworldden uzak kaldığımın yanı sıra yazında hep bi ss501 aramam gerçeği var tabi..
    haksızlık kısmında ft island üstüne tanımam.Bu başarıya rağmen..
    so minin saö rengi kestaneydi sanki.
    exo nun çinde sevilmemesi...birinin seveni ne ka çoksa sevmeyeni de o ka çok olur. Ve Exo bildiğim kadarıyla şu sıralar çinde en sevilen kore müzik grubu..


    ve tabi altın zen haklı .VIP sayılır mıyım bilmem ama gd yi grupla göremedim hiç,taeyang keza..


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben zamanında uzuuun bir SS501 odaklı yazıya başlamıştım ama yarım kaldı, seneye tamamlamayı ümit ediyorum asdfagdf :D
      Herkesten çok dava açması gereken gruptur aslında FT de işte adamlar dayanıyor, ne diyelim? İnsan diyor ki bari bunca yıl geçmiş bir şeyler düzelsin ama yok yok...
      Valla benim için bütün kahveler kahvedir. :D (Çok derin bir çıkarım yaptım. gerçekten.)
      EXO'yu değil de DO'yu sormuşlar aslında, yoksa EXO Çin'de gerçekten çok popüler. Ama şu seven kadar sevmeyen olur sözü çok doğru. T-ara'nın bu kadar çok tepki almasının en önemli nedeni de buydu. Çin piyasasını düşünürsek SuJu'nun acayip psikopat fanları var, hani şu 200.000 albüm falan alan noona tiplemeleri. Bir de şu Kris-Luhan olayları da emin olamamamın bir başka nedeni.

      Valla hiçbirimiz göremedik Yoonseulcuğum, ya gerçekten hiç bir araya gelmiyorlar ya da bizler başka dünyada yaşıyoruz.

      Sil
  3. Cassioepia zamanında çok psikopat olan, şimdi insanileşen, Guinness'e girmiş bir fan topluluğudur.

    Bu bence sözlük anlamımız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır nasıl bu kadar değiştik bilmiyorum ki :D

      Sil
    2. Öldürmeyen acı güçlendirir diye bir söz var bizim kadar çilekes fandom nerdeyse yok acılar bizi olgunlastırdı bence :D (birde EXO L ler var zaten en yakınımızda )

      Sil
    3. Bütün masalın yalnızca masal olduğunu anlamak da olabilir :')
      Ben hiç yakın hissedemiyorum ama onları, niye acaba? :D

      Sil