Pazartesi, Eylül 16, 2013

Bizimkiler... Bizimkiler işte.


“Bizimkiler”in adı kodlamalarla sık sık geçmiştir bu blogda. Niyeyse içimden geldi, biraz arkadaşlarımdan bahsedeyim dedim. Kendileri okul arkadaşım olur bu arada.^^ 

S-ra
                Onu K-pop yazılarımın altındaki yorumlarda görebilirsiniz.^^ Ben geveze insanları çok severim ve o gördüğüm en konuşkan insanlardan biri. (Aslında o çok konuşmuyor, biz az konuşuyoruz.) Ve yine o gördüğüm en eğlenceli insanlardan biri. Onunlaysanız asla sıkılmazsınız. Kesinlikle bu mümkün değil! :D Ama o çok da duygusal biridir, her şeye ağlayabilir ve o bu huyunu sevmese de ben çok seviyorum. Her insanın böyle, hayatına renk katan bir arkadaşı mutlaka olmalı bence. 
                Dikkat, o bir VIP!!! Bigbang hakkında onunla konuşmak çook zevkli. Ve o fan yaptığım ikinci yegâne insan. Aslında geçen senenin sonunda onu çekiklerden soğuttuğumu söylemişti. :D Bu sene ise her sabah kim gelirse izlettiğim –fan olmayanlar da izliyor :D- çekik videolarından Bigbang’in Fantastic Baby klibinde GD’yi beğenerek ilk adımını attı. Bu gerçekten inanılmaz çünkü koşarak kaçması lazımdı. :D Sonra B1A4’ü sevip Bana oldu, derken Bigbang’e geri döndü. Dönüş o dönüş hala Bigbang. :D CN Blue’yu da çok sever.

Edit: Şimdi o tam anlamıyla bir Boice ve EXO seline kapılmadığını söyleyemeyiz. Daha ilginci annesi sürekli Kore dizileri izliyoooor! :D K-drama konusunda şimdiden beni geçmiş teyzem.^^

Metüriç
                İkinci bir geveze de odur. (Alın size onu sevmem için koca bir sebep!) Ayrıca tekrar eden sesler onu çıldırtıyor. Küçük kardeşine o kadar düşkündür ki bu cidden anlatılabilecek bir şey değil bence ama kardeşini görseniz nedenini anlayabilirsiniz. Bu kadar sevimli çocuk az bulunur. :3 Metüriç'in ilginç özelliklerindne biri de şu, kivi yemekten korkar, tuhaf olan şeyse canı çektiği halde korkması. Yatarken sırtını duvara dönmezse korkudan uyuyamaz.
                Ve onu DB5K’den ayrı düşünmek imkansızdır. Hayatımda gördüğüm en koyu Cassie, DÜ(Turşu) ile birlikte beni fan yapan da onlar. DBSK onun için o kadar çok şey ifade ediyor ki… Mp3’ünü eline aldığında önce DBSK dinlemeden diğerlerini dinleyemeyen biri. Bütün şarkılarını ezberleme yolunun sonuna yaklaşmış. :D 5.yılını geride bıraktı. Ama DBSK dışındaki Kore’yle ilgilenmeye son iki yılda başladı. ELF’tir, fevırıtı çoktur. :D Shawol’dür, favorisi Jonghyun’dur. EXO fanıdır, fevırıtı DO’dur. Hiçbir kız grubunu sevmez, hiçbir kızı sevmez aslında. :D Bir ara Hyorin’i sevmişti, bir ara Younha’yı da seviyordu. Ve tam bir Shounen ai manyağı. XD

Edit: Şimdilerde de Minah'ı pek bir seviyor, malum Minah'ımız da tam bir TVXQ fangörlü. Ayrıca gördüğüm en sadık fan sanırsam. Hala biasları değişmedi, hiç değişmiyor ki!!! :D

Ç (Pendragon)
                O bir İngiliz fanı. :D İngiltere hakkında ne varsa ona sorabilirsiniz. Aslında İrlanda ama bu konu biraz karmaşık. Kitap okumayı seven sayılı arkadaşlarımdan ve klasik müzik dinlemeyi seven yegâne arkadaşım. :D Müzik zevkine kayıtsız şartsız güvendiğim insanlardan biri de ayrıca. Çok fazla konuşmaz ama komiktir. İğrenç espri konusunda bir başka uzmandır ama espriyi yapış tarzı yüzünden beni çok fazla güldürüyor. Hepsi bir yana, Ç aşırı derecede sevimlidir. Kendi kabul etmese de cidden çok şirin ya. :D
                Onu Kore fanı yapmaya çalışıyorum. Dream High’ı izlemişti, Kim Soo Hyun’u pek sever. 2pm’den Taecyon ve Wooyoung’u da sever aynı sebepten dolayı. Ama her şeyden önce bir Merlin fanıdır. Dizinin çok iyi olmadığını bildiğini söyler. –Bizim K-pop’ın çok iyi olmadığını bilmemiz gibi ama seviyoruz işte- Ayrıca koyu bir Colin Morgan fanıdır, bize de sevdirdi sağ olsun. :D Son zamanlarda EXO yüklemesi yapıyorum, favorisi Chen. Ayrıca üyeleri ayırma çabası bana eski günlerime hatırlatıyor. :3 Baekhyun’u da sevmeye başladı ama onun adı Ahmet. :D

Edit: Kendisi sonradan Chen'in öyle hardcore fanı oldu ki tumblrda Chen'le ilgili blog bile açtı, artık EXO haberlerini falan alıyorum. Hatta sınıfındaki birine Jongin sevdirmiş. 

S-in/NSA
                Kitap okumayı seven ikinci yegane arkadaşım! İyi bir müzik zevki de vardır. Aynı arkadaş grubunda olmamıza rağmen bir sene birbirimizden habersiz yaşadık resmen. Ama artık en yakın arkadaşlarımdan biri. Yaşadığımız en büyük sorun konuşacak konu bulamama! İkimizde kitap, film, resim ve rock seviyoruz ama bir türlü konuşacak konu bulamıyoruz. Neyse ki son zamanlarda daha iyiyiz. :D Metüriç ile gezer, bu yüzden zavallıcığın dinlemediği K-drama yoktur. :D
                S-in’i Kore fanı yapmak için bir yıldır uğraşıyoruz ve büyük ilerleme kaydettik. :D Kurtarıcımız Secret Garden!!! D ile ben ona gittiğimiz gece bile battaniye altında Secret Garden izledik. Ayrıca CN Blue ve Jonghyun sayesinde bir Boice oldu da denebilir. Changmin’i sadece beğeniyor. Ayrıca Lee Jong Suk’u da çok beğenir cancağızım, kıh kıh kıh.

Edit: Kendisi EXO Showtime'ı severek izledi ama hayır, K-fanı olmuyor. Yapacak bir şey yok. :D

Deniz Ürünü (DÜ)/Turşu/Ciko
                İnanılmaz bir konu bulma kapasitesine sahip insan. Onunlayken o kadar çok gülüyorum ki… Hani bazı insanların aurasında bir şeyler vardır, DÜ öyle biri. Espri yapmasa bile söylediği şeye gülüyorum. O da sürekli güldüğü için hahahahihihi geçiyor ömrümüz. Biz ne zaman buluşsak o gün yağmur yağıyor. O yüzden buluşmak istediğinde “Yağmur yağacakmış,” diyor.
                Beni Kore fanı yapan diğer insan… Beni Led Apple’la tanıştıran da o. O ne fanı emin değilim. Değişken bir yapıda… Ama uzun süredir Primadonna. :D İnanılmaz bir dizi izleme tarzı var. 1. 2. 7. Ve 20. Bölüm… Sonra geri döner 8-5-13… Ve eğer interneti yoksa aynı diziyi milyonlarca kez izleyebilir. :D Aslında onunla çok şiddet dolu bir ilişkimiz var, benim çenem onun da eli durmuyor. :D Yine de sürekli birlikteyiz ve o en sevdiğim arkadaşlarımdan biri.

Edit: Lee Seunggi aşkı, Yoona'dan sonra hüsrana uğradı. Bir süre boşta gezip 2PM'den Chansung'a sardı. Ama hiiiiç belli olmaz ne kadar onda kalacağı. Ve Running Man'in bütün bölümlerini izlemiş olabileceğinden şüpheleniyorum. :D

Ria
                Çok uzun süre Gürcistan'da yaşamış, hem konuşkan hem de konu bulma yeteneğine sahip biridir.  YSF’m. (Yeni sıra friendi) Onew’le kafayı bozmuştur. Onu K-fanı yapan da yine S-ye’dir. Koyuuuuu Shawol ve Exotic. SNSD’den ölesiye nefret ederdi ama şimdi umursamıyor. Gel gelelim ablası da koyu bir SONE. Bu yüzden bütün şarkılarını bilir, üyeleri tanır. Ama acayip nefret eder-di. Park Shin Hye’yi, Suli&Victoria’yı çok sever. Hatta Sulli kiminle evlenecek tartışması yapıyoruz, benimle mi onunlar mı? sdfghjk

Edit: Üzücü bir şekilde, anne ve babasının yanına döndüğü için artık pek görüşemiyoruz.

Chuky (Dancingmachine)
                Ayran gönüllüdür. Bugün onu, yarın başkasını sever. Kalbi çoook temiz bir kızdır. Cidden onun gibisini az gördüm. Onu kızdırmak benim için büyük bir zevk haline geldi, en büyük hayali bir gün yüzüme dokunabilmek. :D Onu K-fanı yapan da yine Metüriç… Bütün okula yaydı kerata. :D Önce TripleS’di, bir ara SHINee’ye bir ara EXO’ya sardı. Ama en sonunda geldi yine DB5K’ye gönül verdi. :3 Aklın yolu birdir beyler afsdgsadsf Ayrıca kendisi çok iyi dans etmektedir ve namı bütün okula yayılmıştır, koridorda onu gören herkes "bir dans etsene yiaaa" demektedir. 

Edit: Şimdi de BAP fanı. Ama uzun zamandır BAP'de kaldı. Bakalım nereye kadar? :D

Secit/Dağlar Dağlar
                Rahatsıııız. :D Koyu Shawol ve Exotic. Key’i çok sever. Çok çok çok sever. Bütün SHINee'yi çok seviyor aslında. O ve Ria, SHINee hakkında ne varsa bilir, kaynak olarak onları kullanırım. Ayrıca bu ikisi beni eski Kore fanı sanıyordu. Onlarla aynı zamanda tanıdığımı öğrenince çok şaşırdılar. Secit'in bir diğer lakabı da apaçi ama bunun hakkında fazla konuşmayacağımı söylemiştim o yüzden susuyorum.

B
                Kızların korkulu rüyası… :D İnanılmaz bir siyaset aşkı var. Tarih derslerine bayılır. Yatıp kalkıp edebiyat konuşabileceğim birisi ve okumayı çok seviyor. Ve ikimiz de çok tembeliz.:D Bu ortak noktalarımız güzel ama olgun gibi görünse de çok ilginç biri. Geçen bütün bir sene koluma vurdu. İddia ettiğine göre ben de ona psikolojik şiddet uyguluyormuşum. Ama ne zaman gülsem ona gülüyorum sanıyor benim suçum yok ki! :D Ayrıca onu bir Daemin’i vardır, ki fan olmaktan çok antifan sayılır, o bir türlü Taemin olmadı. Her zaman Daemin. :D

Edit: Kendisiyle bir seneden uzun süredir birlikte oturuyoruz, bu ilginç insan, sessizce bütün dizileri izleyip, bütün show programlarını elden geçiriyor. Neyse, ben de haberleri ondan alıyorum. :D

S-na
                Hayatımda tanıdığım en saf en temiz insanlardan biri. Kore fanı değil, birçok kişi onu yapmak için uğraşıyor, anti değil ama fan da değil işte. Daha da kötüsü rüyasında sürekli çekikleri gördüğü için diğerlerini çileden çıkarıyor. B2ST’ten Junhyung’u sever. Birkaç beğendiği var ama sadece “tatlı” der ve geçer. :D Çünkü o sarışın seviyor, sarı saçlı ve renkli gözlü. O da bir Moldova fanı. Moldova hakkındaki sorular da ona yöneltilsin lütfen. :D

Woops

                Danimarka'da büyümüş olmasından mütevellit Türkçe'yle ilgili sorunları olan bir arkadaşımdır. Kendisi tam bir Star Wars manyağı ve 9gag bağımlısı. Hatta toptan bilgisayar bağımlısı ve aynı benim gibi evden çıkmaktan, hatta odasından çıkmaktan nefret ediyor. ama benden farklı olarak çok iyi yemek yapıyor ve hobi olarak da kalsa aşçı olmayı düşünüyor. Sürekli mailleşerek konuştuğum, eskiden hiphop şimdi hard, metal ve türevlerini dinleyen, konuşma konusunda yetenekli, içi dışı bir, el ele verip Turşu'yu çileden çıkardığımız bir arkadaşım. :D


Geçen gün –etrafta kimse yokken- ayağım kaydı ve merdivenden yuvarlandım. Üstelik sırtımda ağzına kadar dolu –kitaplarım, telefonum, bilgisayarım ve diş fırçam vardı- çantam vardı. Asıl komik olan sakince “ah” dedim ve hiçbir şey olmamış gibi kalkıp yürümeye devam ettim. Acımadı mı? Hayır çok acıdı ve muhtemelen bir sürü çürüğüm olacak. Ama niye her gün düşüyormuş gibi bu kadar normal karşıladım bilmiyorum. :D

Metüriç ile aramızda geçen diyalog:
-“Bir saat önce falan merdivenden yuvarlandım. :D”
-“Oha gerçekten mi? Bir yerine bir şey oldu mu?  Ağrın var mı?”
-“Sence bir şey olmuş gibi miyim? :D Birkaç yerim çürüyecek o kadar. :D Komik olan düştükten sonra bir şey olmamış gibi devam ettim. :D”
-“Ne bileyim ben :D Ben olsam kırık ayakla da mesaj atardım. :D o yüzden sordum. İyiymiş :D :D Kore dizilerinde olsaydın çoktan yoğun bakımda yatıyordun. :D”
-“:D :D Ölmüş falan bile olabilirdim. :D”

Yine Metüriç ile geçen gün telefonda konuşuyoruz, ben de bir yandan I Hear Your Voice’u izliyorum. O da dizinin bir bölümünü bile izlememiş.
-“Kız şimdi seni seviyorum dedi.” Dedim.
-“Kapat şimdi öpücük sahnesi gelecek.” Dedi ve 3 saniye sonra gerçekten de geldi.
-“Yuh gerçekten geldi. Nereden anladın lan?” dedim hayretle. Dizinin adından başka bir şeyi bilmiyordu çünkü.
-“Ben anlarım, Kore dizisi işte.” Dedi. Artık K-Dramada nasıl bir klişelik varsa 20 dizi izleyen adam 21.sinde bir sonraki sahnenin ne olacağını bilebiliyor. :D

Neyse bizim diyaloglarımız bitmez. :D
İşte böyle… Hepsini çok seviyorum ve bu kadar çok yakın arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. Bunun için çok şükretmem gerekiyor. :D
Hadi şimdi siz de kendi arkadaşlarınızdan bahsediiiin! :D


Not: Bu arada yazmamı istediğiniz bir konu var mıdır ki acaba? :D

14 yorum:

  1. Düşme olayına çok güldüm hatta kendi kendime taklidini yaptım ah diye :D :D Kalabalık grubun çok hoşmuş rengarenk insanlar :) Bende hep zıttım insanlarla daha iyi anlaşırım onları çok severim :D Biz 3 kişiyiz gardaş :D Çançiçeği, ben ve Fat :) Çançiçeği ciddi manada sana çok benziyor, hatta ilk başta seni o zannettim o derece :D Fat anlatılmaz yaşanır zaten :D Bende hayatta kalmaya çalışıyorum işte :) Benimde çok fazla yakın arkadaşım vardır ama en en en canım ciğerim kardeşim olan bu iki varlıktır <3 Bende Fatın ağzındann her çıkan kelimeye gülerim, ah dese gülerim yerlere yatarım bu çok ayrı bir fantezi :D Bizde çok güleriz yani ota poka gülüyorsunuz derler ya öyle :D Hatta sınıfta biz böyle kendi aramızda derslerde çok güldüğümüzden, sınıftaki diğer kızlar onları dışladığımızı falan düşünmüşlerdi o.O Ben herkesle geçinmeye çalışırım da ikisi öyle değildir, haklarını savunurlar, inattırlar, benide pek iyi korur kollarlar :D Annem gibidirler ne derlerse çıkar, bu yüzden pek azar yerim :D Bu arada ben gamzelere parmak dürtmeyi çok severim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah :D Nasıl taklit ettin merak ettim bak :D
      Beni o mu zannettin? :D :D Vaay bu çok ilginçmiş bak :D
      O "ah" dese gülerim durumunu çok iyi anlıyorum ya :D Üç kişi bütün sınıfı nasıl dışlıyorsunuz onu anlamadım ben :D :D
      N'in resmen iki çukur var ya, çok zevkli cidden :D Hatta gülüş çeşidime göre benim de gamzelerim oluyor, kendi yanağımı parmaklıyorum asdashgasds :D
      İnsanın "canım ciğerim kardeşim" diyebileceği insanlar olması çok iyi gerçekten...Şanslıyız :D

      Sil
    2. Bizde şok olduk böyle dediklerinde de işte, nasıl bir dışlama potansiyeline sahipsek :D Kendi yanağını mı parmaklıyorsun asaddfhahvsgs :D :D Allah bozmasın hiçbirimizin arkadaşlığını ^^

      Sil
    3. "Sen de gül kardeşim, gülme mi dedik?" falan :D
      Gamze görünce otomatikman elim gidiyor valla, alışkanlık oldu sanırsam :D
      Amin, inşallah.^^

      Sil
  2. Ç is here.
    Okudum pek bi beğendim yazdıklarını sağ olasın mi maridocuğum :D
    Sen de iyi ki varsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wellcome :D Sen de sağ ol var ol, esprilerine olan saygımız da sonsuz abla, belirteyim dedim asdfgfhf :D Ha bir de "Sen kime şirin diyorsun lan?!" :D

      Sil
    2. R'ye bunu yapabiliriz. "Şirin misin lan sen? Ha şirin misin olm?"

      Sil
    3. Ahahha :D Olur olur :D İşe de yarar ama biliyorsun değil mi :D :D

      Sil
    4. O zaman yarın bi soralım şirin miymiş değil miymiş alalım bi ölçüsünü ahahahahah :D

      Sil
    5. Tamamdır! :D Çok eğleneceğiz yaa :D

      Sil
  3. Ah ah ah! okulun başlamasının verdiği o hazin son! Yüz yıllık yazıyı yeni gördüm:) :) Ama olm sende hiç demiyosun ki yaw böyle bi yazı yazdım git oku gel yorum yap :) cık cık cık!!!!
    Her neyse darling, bugün dersanedeki zaynep hocaya dedim darling diye zaten ondan kapmıştım oda cevap olarak bana gözüm dedi:) kuşak çatışması:) -
    ya evet işte biliyodum bana hasta bana aşık bi hayat sürdüğünü :) ya kahretmesin yine şekerim:) ya ama bak ben gerçekten çok konuşmuyorum siz az konuşuyosunuz geçen yurtta kaldık ya belki hatırlarsın? :) annem sonraki gün diyo ki işte sen yokken ev çok sessiz baban da bende susup oturuyoruz falan. sonra da gelmiş bana diyo ki çok konuşuyosun ay sen bi susmaz mısın? a hayır yani anlamıyorum ki benden tam olarak ne istiyorlar acaba? :) :) ayrıca ben çok düşünüp az konuşuyorum e.g. Müziğin Türkçesi adlı yazının altına yorum yapıp yayınladıktan sonra dedim ki kendi kendime ne kadar çok şey yazmayı unutmuşum :)

    sabah k-me beni aramış şey diyo: alo s-ra ben k-me tanıdın mı? :D Allah'ım herkese bulaştırdım :)

    babam da dün diyo ki kim olduğunu hatırlamıyorum ama birinden bahsediyoduk " ya da şey dersin: Darlinggg! " :)
    Her neyse gideyim saygıdeğer gd'm hakkında yorum yapimmm yani bilg'den kalkmazsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında S-in demişti "Biri bizim hakkımızda blogunda atıp tutmuş" diye :D Ne diyeceğim oğlum, kimseye zorla blogumu okutturamam ya :D
      Hadi ya, o darling de diyordu diye hatırlıyordum be halbuki :D Neyse, bize şimdi başka bir erkek hoca giriyordu, adam çok şeker ama B hiç sevmedi. Malum Zeynep hocaya platonik :D
      Ahahah konuşan biri lazım ama her ortama, gerçekten bak :D
      Babanla K'yi de asimile etmişsin demek ama şaşırmadım doğrusu kekkeke :D
      Cidi yorumu gelmediğine göre... :D

      Sil
  4. Ne kadar da çok arkadaşın vardı ve hepsi Koreyle ilgili O_o Çok renkli ve eğlenceli olur ama :)) Neredeyse tüm okula tanıtmışsınız Koreyi maşallah :D
    Ama o dizi izleme şekli nasıl oluyor ya? Çok garip..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden kalabalığız, çoğu zaman güzel oluyor ama dezavantajları da var tabi :D İlk başta sadece iki kişi K-fanıydı aslında, yakın olduğumuz için çabuk yayıldı :D
      Telefonla konuşurken dizi izlemek mi? :D Dizi izlerken çok sıkılıyorum genelde aynı anda başka şeylerle de uğraşıyorum o yüzden alışkınım :D

      Sil